U gebruikt een verouderde internetbrowser.
We raden u aan om de meest recente internetbrowser te installeren voor de beste weergave van deze website.
Een internetbrowser die up to date is, staat ook garant voor veilig surfen.

COVID 19

Q & A: COVID-19 en de werking van uw vastgoedkantoor
 
Net zoals vele andere ondernemingen ondervinden ook wij hinder van de noodzakelijke maatregelen ter bestrijding van het coronavirus. In deze “questions & answers” geven wij u graag meer duidelijkheid omtrent de verdere werking van ons vastgoedkantoor.
 
Is kantoor Meuleman & Loeters nog bereikbaar? Ja!
 
De deuren van ons kantoor mogen dan wel tijdelijk gesloten zijn, onze medewerkers blijven voor u paraat staan via telefoon, mail, post, social media.
 
Toch liever een medewerker in levende lijve zien? Het kan virtueel! Want ook videogesprekken hebben voor ons geen geheimen!
 
 
Welke taken mag een vastgoedkantoor tijdelijk niet uitoefenen?

  • plaatsbezoeken met kandidaat kopers / huurders 
  • waardebepalingen  
  • klanten ontvangen op kantoor (vb. voor het ondertekenen van een verkoop- / verhuurovereenkomst; het verschaffen van inlichtingen 
  • nieuwe verkoop-/verhuurdossiers opstarten
 
 
Welke taken mag Meuleman & Loeters wel uitvoeren?
  • opvolgen van lopende dossiers (vb. info- of bezoekaanvragen) 
  • voorbereiden van dossiers (vb. opvragen van inlichtingen, aanstellen van deskundigen / fotograaf, …
  • afronden van reeds lopende dossiers (vb. ondertekenen van een verkoop- / verhuurovereenkomst, … LET OP: ondertekeningen dienen “op afstand” te gebeuren) 
  • behandelen van de opzeg van de huurovereenkomst 
  • taken in het kader van RENTMEESTERSCHAP (VERHUUR MET BEHEER) hier kunnen interventies “op terrein”, dit wil zeggen verplaatsingen in het kader van het werk mits naleving van de social distancing-regels. Wij blijven dus opvolgingen en waar nodig aanstellingen doen wanneer bvb. uw huurder zijn ketel die niet meer werkt, een waterlek, een verstopping in de afvoerbuis, problemen met elektriciteit / een elektrisch apparaat, de opvolging van de huurgelden, … 
 
 
Wat met mijn lopende verkoop- / verhuuropdracht bij Meuleman & Loeters?
 
Bezoeken mogen niet meer. Maar wij blijven:
  • bezoek- & info-aanvragen opvolgen
  • online actief publiciteit voeren voor uw eigendom 
 
Enkel onze maandelijkse vastgoedfolder houden wij tijdelijk ‘in ons kot’. 
 
Wat met mijn nieuwe verkoop-/ verhuuropdracht bij Meuleman & Loeters?
 
Deze bereiden wij achter de schermen maximaal voor. Van zodra het terug toegelaten is om ‘uit uw kot te komen’, komt onze fotograaf langs of één van onze medewerkers met een bord ‘te koop’ of ‘te huur’.
 
Tot slot wensen wij u te bedanken voor uw begrip voor onze aangepaste werking ten gevolge van de COVID-19 maatregelen. Wij kijken net als u reikhalzend uit naar het einde van deze strenge doch essentiële maatregelen. Verder wensen wij u en uw naasten een goede gezondheid toe! 
 
Tot binnenkort! 
 
Team Meuleman & Loeters
 
#StayHome
#StaySafe
#FlattenTheCurve
 

Terug naar boven
Sluit menu Meuleman & Loeters